A 2013-as év rendkívül erős fejlődést mutatott a hazai webáruházak forgalmában. Számokban nézve ez 23%-os növekedést jelent a 2012-es évhez képest, ami az előző évek tendenciáját is messze megelőzte. Ez feltétlenül köszönhető az utóbbi években történt internet penetráció (internetet használók száma) dinamikus növekedésének, és az egyre fokozódó bizalomnak a webáruházakban történő vásárlások iránt.
A webáruházok forgalma 2013-ban meghaladta a teljes kiskereskedelmi forgalom 3%-át, az online vásárlók száma pedig 3,4 millió főre nőtt - derül ki az eNET e-kereskedelmi kutatásának a XI. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett adataiból.
Ha megnézzük, hogy a mobil eszközök egyre nagyobb teret hódítanak, akkor biztosak lehetünk, hogy ezek a számok még messze nem a csúcspontot mutatják, és a következő években folyamatosan fog növekedni az online vásárlás mértéke.
Vissza