kérjen ajánlatot

Érdekességek

Webáruházak forgalmának növekedése

A 2013-as év rendkívül erős fejlődést mutatott a hazai webáruházak forgalmában. Számokban nézve ez 23%-os növekedést jelent a 2012-es évhez képest, ami az előző évek tendenciáját is messze megelőzte. Ez feltétlenül köszönhető az utóbbi években történt internet penetráció (internetet használók száma) dinamikus növekedésének, és az egyre fokozódó bizalomnak a webáruházakban történő vásárlások iránt. 
A webáruházok forgalma 2013-ban meghaladta a teljes kiskereskedelmi forgalom 3%-át, az online vásárlók száma pedig 3,4 millió főre nőtt - derül ki az eNET e-kereskedelmi kutatásának a XI. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett adataiból. 

Ezek az impozáns számok mögött van egy konkrétan meghatározható katalizátor, ami nem más, mint a Tesco online piacra lépése. Az áruházlánc ez irányba pontos számokat nem közöl, de becslések szerint 2-5 milliárd forint felett lehet a csak online forgalma, ami jelentős. (forrás: Online terjeszkedik a Tesco) 
Az igazán meglepő szám mégsem a forgalom nagyságában, hanem a vásárlók darabszámában van. 
Míg 2012-ben 1,65 millióan vásároltak online, addig 2013-ban több, mint a duplája, 3,4 millióan.

Ha megnézzük, hogy a mobil eszközök egyre nagyobb teret hódítanak, akkor biztosak lehetünk, hogy ezek a számok még messze nem a csúcspontot mutatják, és a következő években folyamatosan fog növekedni az online vásárlás mértéke.

Vissza

Hogyan lehet önnek is hatékony weboldala?

  • A egyik legfejlettebb webáruház motorral rendelkezünk a régióban, ami több előnyt is jelent majd a konkurenciához képest.
  • Online tanácsadásunk keretében számos javaslatunkkal segítjük Önt a cél elérésében.
  • Vállalatirányító rendszerünkkel automatizáljuk a weboldalát, ami rengeteg időt és pénzt fog megspórolni Önnek
  • Egyedülállóan 100%-os ELÉGEDETTSÉGI GARANCIÁT biztosítunk ügyfeleinknek, hogy valóban azt kapja, amit megrendelt.

KÉRJE INGYENES TANÁCSADÁSUNKAT MOST